Om vi aldrig hörs mer…

Publicerat: 2010/03/23 i Vardag

… så beror det på att jag tillbringat lite för mycket tid på mitt rum här i Katrineholm och förvandlats till en isskulptur. Jag vet inte vilken temperatur som råder i denna del av huset men inte är det väl mer än kanske +10 grader i alla fall. Det har aldrig funnits någon värme i mitt rum här, tvingas alltid sova med två täcken. Har dessa täcken av någon outgrundlig anledning råkat glida bort från någon kroppsdel bildas svettet (p.g.a. de två täckena) till is!

Okej. Det kanske inte är riktigt så illa, men det är heller inte normalt att sova i ett sådant kallt rum. Borde anses olagligt att ett rum är så nedkylt. Sover som i rena rama frysrummet här!

Nåväl… det är väl bara att stå ut. Men som sagt: om vi inte hörs snart så beror det på att jag förfrusit på mitt eget rum. Kort och gott.

Skall ta mig någonting att käka, fastän jag inte är ett dugg jävla hungrig. Men man MÅSTE ju äta, right? -.- The world sucks.

Lämna en kommentar