Nej, nej, nej…

Publicerat: 2010/08/05 i Vardag

… snälla, låt mig få vara frisk! 😦

Ja, jag har fått ont i halsen. Antingen är det förkylning på ingång, eller så är det rökningen som tar ut sin rätt. Började känna detta redan igår kväll men trodde att det skulle försvinna under natten, men icke. En förkylning är det sista jag orkar just nu, vet liksom inte ens när jag börjar plugga. Tänk om jag är sjuk då? Det får bara inte bli så.

I och för sig är mamma tokförkyld just nu, så det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag är infekterad.

Nåväl, skall försöka få i mig något att äta. Hörs!

Kommentera

