En ny start.

Publicerat: 2010/08/06 i Blogg

För några timmar skapade jag en ny blogg, till vilken jag ännu inte kommer ge någon länk. Det är så mycket som pågår i mitt liv just nu, det är bl.a. början på någonting nytt. Vuxenlivet kliver på, jag behöver ett place där jag kan rensa alla tankar och då känns inte denna blogg som rätt forum. Här finns så många minnen som är jobbiga, sorgliga och påträngande. Jag behöver en ny stia där jag kan sprida skit och glädje.

Har inte riktigt beslutat hur jag skall göra ännu. Det är rätt onödigt att länka bloggen i och med detta. Kan försöka bestämma mig till i morgon. Nu: sova?

Kram.

Kommentera

