Malmamarken & LAD var great!

Publicerat: 2010/07/31 i Vardag

Girlsen; Thea, Marre (Sär) och Ida. Skön bild!

Love and Duct Tape utnyttjade sin tid på scenen med stil!

Mamma och pappa köpte en tröja till mig. Himla bra val av mami, love Marilyn ❤

Syrran, här har du din jäkla bild på tröjan. Varsågod! (+ mina fötter som blivit uppätna av mygg).

Grymt bra dag idag. Bortsett från att mina fötter kliat något så in åt helvete (big mistake att ta varma sneakers), bilkö till Malmamarken i ungefär en timme och getingen som nästan åt upp mig. Som tröst köpte jag tre jäääättepåsar med snacks. Omnomnom, de skall njutas tillsammans med en kall burkcola och datorhäng.

Hörs senare, för nu skall jag och mami ut och åka i nya bilen!

kommentarer
  1. MaryCaroline skriver:

    Hej på dig tjejen! Jag var också på Malmamarken, tänkte fråga dig om du vet vilket band det var som sålde skivor?

    • popgownia skriver:

      Hejhej! 🙂
      Nej du, jag har ingen aning faktiskt. Var bara där för att se Love and Duct Tape. Såg något band, som snackade om att de skulle sälja skivor bakom scenen och spela på värdshuset under kvällen. Kommer dock inte ihåg vad de heter. Finns säkerligen någon hemsida där du kan kolla upp alla band som var med igår. 🙂 Kolla om du kan hitta någonting sådant! Annars kan jag kolla och länka här om jag finner något.

Kommentera

