Oooopsie…

Publicerat: 2010/07/30 i Vardag

Gick in på Tradera för att kolla om de hade några laddare till 1000D. Och ja, de hade ju det. Och den där ”KÖP NU!”-knappen är otroligt farlig. Vanligtvis när man handlar på internet brukar det ju stå pris inklusive frakt, det var ju DET jag ville se. Menade liksom inte att faktiskt KÖPA den.

Åh, nu blir nog mamma och pappa lite bittra på mig… Fan, fan, fan! Finns det något sätt att avbeställa skiten på? Visserligen går det förmodligen inte att få tag på en billigare laddare, 191 kronor, men vet inte om mamma och pappa är så sugna på att lägga ut detta till dess att jag får mina första studiepengar.

Mamma och pappa, jag skrev en lapp till er på bordet. Det var VERKLIGEN INTE meningen att faktiskt klicka hem laddaren. Aldrig mer ”KÖP-NU!”-knappen. 😦 Allt blir bara fel idag. Så ruttet typiskt…

Kommentera

