Off to frissan.

Publicerat: 2010/07/30 i Uncategorized

Snart kommer mami och hämtar mig här hos älski för idag skall nämligen alla vi tre tjejer i familjen klippa oss. Jag har faktiskt lite ångest inför detta… Hur fan skall jag klippa mig?! Mitt hår känns hemskt just nu, och kort är det också. Vad gör man med sådant kort hår egentligen? Det blev jättebra sist jag klippte mig, men vet fan inte om jag vill klippa så kort igen. Känner för att spara ut det + finna tålamod att låta min naturliga hårfärg växa fram.

Nu har jag slingor, det känns rätt bra. Nåja, skall väl gå ner och informera herren att jag skall iväg nu. See you guys later! 🙂

What to do?

Kommentera

