Jahapp…

Publicerat: 2010/07/30 i Vardag

Tydligen existerar inte längre min kameraladdare. Detta innebär dessvärre att det förmodligen inte blir några foton i morgon, eller kanske inte alls i sommar. En ny laddare kostar 150 spänn (minst), utan frakt och postförskott räknat. Får nog räkna med att hela kalaset går på i alla fall 300 spänn. Då bör tilläggas till denna lilla sorgliga notis att det inte är en originalladdare man får för den summan. Vet inte ens om jag vågar lita på märket ju?

Fan vad förbannad jag blir på mig själv! Går och lägger mig, lite ledsen i ögat sådär. Fan, fan, fan! 😦 Godnatt.

Kommentera

