Jag fattar INGENTING…

Publicerat: 2010/07/28 i Livet

… men jag är så jääävla glad efter besöket hos KFAB idag! Gick dit med inställningen att det redan var kört; varför skulle de två framför oss i kön svara nej?

Men tji fick jag! ”Ja, de två som är före er har inte svarat, så den kan ni få”. Trodde givetvis inte att detta var sant, så jag frågade en extra gång om det var helt säkert att lägenheten var vår… OCH DET ÄR DEN!

Vi flyttar in den 1/10. Det är två månader kvar, men det är så förbannat värt den väntetiden. För helt allvarligt: detta hade jag inte ens kunnat föreställa mig i mina vildaste drömmar. Ärligt alltså, jag tror fortfarande inte att detta faktiskt händer. Att lägenheten är vår. Det är den! Och i morgon skall vi ned till KFAB efter stängning och skriva kontrakt! Det händer, PÅ RIKTIGT!

Snart bor vi i Katrineholms finaste hus. Åh, som jag längtar efter att få fylla hyllorna med glas, montera upp sängen, skaffa några kvalsterdrabbade, billiga möbler och en TV! ❤ Känslan är obeskrivlig. 🙂

Sandra, är du också nöjd nu? Vi blir väl nästan grannar? 😉

kommentarer
  1. åsamaria skriver:

    I det huset bodde Michelle för ett bra tag sedan (: Grattis och hoppas allting går bra med flytten sedan. ❤

    • popgownia skriver:

      Åh, var hon nöjd eller? Jag har hört att det bara är ungdomar där, så det är ju skönt. 🙂 Tack Åsa, jag vet att allt kommer gå superbra. Är himla taggad! ❤

  2. åsamaria skriver:

    Jag tror hon var det faktiskt, men hon bodde på övervåningen i ett rum bara, och delade köket med två kompisar. Det blir säkert jätte bra för er två där:) ❤

  3. Sannie skriver:

    Grattis gumman!! Vad roligt!!:):):):)

  4. Zandrah skriver:

    Nämen åhååå! Grattis till er babygrrrl! Vad roligt!!! 😀 ❤

  5. donnasandra skriver:

    Blev så himla glad när jag hörde att ni fått den! Kände det på mig! Ska allt psyka er med sena visiter. 😉 Har köpt Kent Singstar idag också så det är ju inte så långt att frakta över hela ps3:an om ni inte har en sådan 😀

    Gud vad kul för er gumman!!

    • popgownia skriver:

      Haha, åh! Då får du lova att komma över och ösa. Vore så jäkla skoj! 🙂
      Är också himla, himla glad. Hihi. CAN’T WAIT!

  6. Zarah-Lou skriver:

    Grattis till första lyan! Den känslan är rätt obeskrivlig – tillsammans med känslan efter man tagit körkort. Typ likvärdiga! 😀

    • popgownia skriver:

      Åh, haha, kan tänka mig att det är en rätt mäktig känsla att klara körkortet. Förhoppningsvis är det någonting jag får uppleva någon dag. Eller rättare sagt: förhoppningsvis är det någonting jag får RÅD ATT uppleva någon dag. :p Svindyrt ju!

      Känslan av detta är verkligen obeskrivlig, ja. Typ en miljon fjärilar i magen som bara väntar på att få komma ut, hihi. Längtar såååå mycket! 🙂

Kommentera

