En lyckad dag.

Publicerat: 2010/07/25 i Vardag

Då är man hemma igen efter en lång dag i Örebro. Trött som satan och helseg i kroppen efter så mycket motion. Kan inte förstå att jag får så jäkla ont i fötterna efter ca. tre, fyra, timmar i affärer. Det gör alltså så ont att jag bara vill grina.

Hur som helst så åkte jag hem till Katrineholm idag med ett helt kök, haha. Det kändes verkligen så. Nu äger vi ca. 24 glas, 9 muggar och i princip allt som hör ett kök till. Det enda som fattas är kastruller, men de är ju fan svindyra! Hutlöst. Hittade i och för sig en billig modell på IKEA, 159 kronor, men kände att det inte fanns pengar till det.

Sedan åkte vi självklart till Marieberg. Marieberg = Espresso House Chai Tea, ofcoooourse (på bilden, tagen med min mobilkamera så it sucks). Denna lilla rosa burk för 79 kronor är ren kärlek för mig och Henrik. Speciellt nu när sommaren plötsligt blivit till höst.

Kommentera

