Mysig dag incoming.

Publicerat: 2010/07/24 i Vardag

Gick upp lite tidigare än vad jag egentligen behövde idag. Annars brukar jag vara den som ligger och drar ut på tiden, ”jag behöver ju inte gå upp nu, så varför göra det?”. Typ så. Men idag tog jag mig upp och det känns riktigt skönt.

Har precis duschat och sitter nu här framför TV:n i Henriks dösköna soffa. Väntar på att klockan skall slå 14.00, för då bär det av till Asker där vi skall umgås med brorsan, Cia och lilla busfröet. Skall även överlämna min gamla laptop till brorsan.

Det känns lite småjobbigt att ge bort den just nu eftersom den är dötrög! Den behöver verkligen en ominstallation. Efter det kommer den vara i nyskick! I’m sure about that!

kommentarer
  1. Karolina skriver:

    Vi ska dit vid fem istället. De skulle shoppa innan!

Kommentera

