Födelsedag när det behövs? Ja tack!

Publicerat: 2010/07/23 i Vardag

Ibland önskar jag verkligen att man kunde få fylla år när det behövs. Som nu t.ex. när jag har ny, svindyr dator och min laptopväska är instabil som fan. Spännena på sidan kan när som helst gå upp av sig själva när man är ute och går. Poff så åker väskan och datorn med den ned i marken. Har ingen lust att förstöra en sådan dyr grej p.g.a. en sådan dum grej som en dålig datorväska.

Har kikat runt lite nu och faktiskt hittat en väldigt attraktiv modell. Krusells ”Gaia”, som finns att köpa på ONOFF för 500 kronor. En investering om man tänker på vilka konsekvenserna kan bli om jag skall dras med min gamla.

Denna datorväska verkar i princip designad för studerande eller kontorsmänniskor som måste ha böcker och papper med sig var än de går. Hur super är inte detta?

Om jag skulle få välja blir det nog den rosa. Jag gillar svart, men ibland får man faktiskt vara lite craaaaazy. 😛

Sååååå… kan det bli min födelsedag nu?

Geeeee mig!

kommentarer
  1. EmmaConstance skriver:

    Åh, den där vill jag också ha!
    Tänkte jag skulle införskaffa mig en liten laptop nu när jag ska börja plugga (har ju bara stationär) och då känns datorväska som ett måste. Att man dessutom får plats med lite mer i den där och att den var snygg gör ju det hela ännu bättre! Födelsedag nu tack ;D

    • popgownia skriver:

      Exakt! Den är snygg OCH praktisk! Allt i ett. 🙂
      Och en laptop är nästan ett måste när man pluggar. Det var ju en av anledningarna till varför jag fick min. Då kan man enkelt ta med sig datorn var som helst, t.ex. bibblan. Superbra ju! 😀

Kommentera

