Designa din framtid

Publicerat: 2010/07/20 i Vardag

Då var det tisdag – andra dagen på veckan. Och jag bara chillar, fram till nu. Skall fortsätta med min uppgift ”Designa din framtid”. Den är så jäkla klurig! Fatta vad svårt det är att sitta ned och nästintill vara utmattad av alla tankar. Nu har jag i alla fall skrivit upp 50 drömmar och mål på min ”10-års lista”. Bara det krävde 3/4 av min hjärnkapacitet, den andra fjärdedelen fokuserade på tangenterna.

Siktar i alla fall på att bli färdig idag, då har jag en sak mindre att tänka på. Vore väldigt skönt.

Sitter just nu ute på altanen hos Henrik. Dricker Monster och röker, ser på Pepsi som våldtar en blå klädnypa. Som ett barn med nya tänder på ingång. Det där med att dricka Monster påminner mig om Gotland, den sommar då jag och Zandrah i princip levde på choklad och energidryck. Åh, det var förmodligen den bästa sommaren i mitt liv.

Vill verkligen åka till ön. Hoppas, hoppas att jag kan komma ned någon gång i augusti. Håll tummar och tår!

Nu skall jag fortsätta med uppgiften, den där förbaskade uppgiften. Hörs!

kommentarer
  1. Zandrah skriver:

    Jag har haft fler än en sommar som varit helt epiiiiicgt med dig, ojoj! Men choklad och energidryck = precis så det ska vá! ❤

Kommentera

