Windows 7 – awesomeness!

Publicerat: 2010/07/18 i Vardag

Åh, härliga, underbara Windows 7!

Jag är så jäkla nöjd med datorn! Kände inte alls på samma vis när jag fick min andra bärbara, som jag gör nu. Detta beror förmodligen mycket på Windows 7. Härliga, underbara, superduperbra Windows 7! Min nya kärlek!

Windows 7 är snabbare, kräver mindre av datorns processor o.s.v, det är tusen gånger så snyggt, simpelt, och framförallt väldigt roligt! Finns massvis med gadgets och teman att ladda ned på Windows hemsida. På bilden ser ni några av dem.

Laddade bl.a. ned en radiospelare. Skitbra gadget! Där kan du välja mellan alla kanaler som kan tänkas. Känner du plötsligt sug efter riktiga dansbandsklassiker? Eller kanske lite skön rock? Rix FM, The Voice, Mix Megapol eller hederliga P3? Har du Windows 7? Tuta och kör, för denna gadget är heeeeeeeelt amazing!

Är helt kär i den här datorn! Fucking love it!

Kommentera

