Dagens snapshot

Publicerat: 2010/07/18 i Dagens snapshot

Tror jag skall börja med en ny grej nu när jag faktiskt har webcam på lappisen: dagens snapshot.  Hur kul är det inte att flumma sig i camen liksom? Hur kul som helst! Nu kommer jag även kunna göra videoinlägg utan att krångla med digitalkamera, sladdar och shit. Nice!

Har suttit och slackat hos Jens hela dagen. På min och Henriks dag. Vi firar nämligen 3½ år idag. Mysigt! Det var verkligen inte rätt dag att köpa en ny dator på, men eftersom vi sitter hos Jens och chillar känns det ändå helt okej att vara helt fast i allt det nya.

Är verkligen skittrött, så nu tänker jag lägga mig ned och läsa en bok medan WOW-installationen blir färdig (har hållt på i ca. 2 timmar nu, 75%, SEGT!)…

Kommentera

