Följer trenden.

Publicerat: 2010/07/17 i Vardag

Åh, är nu inne på sista avsnittet. Awesome serie verkligen!

För övrigt har jag kommit fram till att det är rätt obekvämt att sitta vid en stationär dator i en soffa. Har även kommit fram till att luften är så jäkla kvav att man knappt orkar andas. I och för sig skall jag inte klaga, för nog fan är det skönt med lite regn- och åskväder. Alla vill vi ha lite variation i vardagen, då passar ju skitväder bra med tanke på all sol vi får utstå i sommar.

Jag vet, jag vet; alla tjatar om det där förbannade vädret! Men GUD vad varmt det är i år. Hade jag inte klibbat fast i alla sängkläder i sömnen, hade jag helt klart tillbringat all min vakna tid i sängen framför en film. Eller… åtminstone större delar av min tid. Orkar knappt gå utanför dörren, vissa dagar orkar jag knappt ta mig ut för att röka (which may be good).

Nej, jag är verkligen en höstmänniska. Då kan man bara mysa framför en film i regnrusket, eller ta en mysig promenad bland alla färgglada, ruttna löv. DET är Elfrida-style. Hösten får komma precis när den vill, har i alla fall inget att direkt se fram emot i sommar. Vill bara börja plugga. Nu.

Nu. Nu. Nu. Laters, byebye!

Kommentera

