Dagen består av: Breaking Bad

Publicerat: 2010/07/17 i Film & serie

Henrik och hans kompisar är iväg och spelar rollspel. Eftersom vi båda två har datorerna står hos Jensa vill jag inte sitta hemma. Vet liksom inte riktigt vad jag skall göra där, förutom kanske ligga och sova framför TV:n.

Så just nu sitter jag alltså ensam i Jensas lägenhet och ser på Breaking Bad. Är inne på avsnitt fyra av första säsongen, sammanlagt är det sju (och fyra säsonger). Så ja… skall väl hinna se klart hela säsongen med tanke på att Henke kommer om ca. tre timmar och gör mig sällskap! Jag hinner! 🙂

För övrigt är det en väldigt bra serie, bara lite ”svår” att förstå ibland. Man blir lätt förvirrad, ibland rent av förbannad. Just nu har jag även väldigt svårt att se hur denna serie skulle fungera i fyra säsonger med tanke på handlingen. Men men, Emmys har den fått i alla fall.

Skall fortsätta glo nu. Vi kanske hörs senare! Tjingeling!

Kommentera

