Det åskar i min kropp inatt.

Publicerat: 2010/07/15 i Vardag

Nu har Zandrah hoppat i bingen, redan innan kl. 02.00 skedde detta och jag såg förundrat på, lite smått irriterad då hon tjatade livet ur sig ang. det faktum att jag faktiskt låg ”i hennes del av sängen”, i min egen säng. Kärring! 😉 Jag hade faktiskt important business för mig där på hennes sida av sängen (förlåt, på hennes sida av MIN säng).

Nåväl, klockan är ju trots allt rätt mycket och nog är det väl dags för bingen allt. Det jobbiga är att jag är döhungrig, fryser, rapar och har buller i hela magen! Hur fan skall jag kunna somna när åskan brutit ut i maghelvetet?

Fasen, det ligger säkerligen någon typ av förbannelse över mig, för allt verkar gå fel denna vecka. T.ex. skulle jag och Zandrah ned till Djulö förut och bada, vad händer då tror ni? Vi totaldäckar i en varsin säng, sover som små nyfödda bebisar vid mammas tötte. Vad mer har gått fel denna vecka? Förutom allt menar ni?

Listan skulle bli alldeles för långt, tänker tvinga mig själv till sömns nu. Önskar bara där fanns någon som vaggade mig. Vaggade bort hungerkänslor, bland annat, för jag är så jävla hungrig och fattig att jag seriöst överväger att låta förvandlingen ske. Verkar ju lätt som en plätt att vara vampyr! Godnatt på er!

Kommentera

