Önskar lite lyx i vardagen med en iPhone 3GS

Publicerat: 2010/07/14 i Vardag

Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?

Jag har det exakta svaret, och detta är hela 5000 fria sms, vilket slår 3’s erbjudande med hästlängder!

Hade jag haft en iPhone 3GS i min ägo hade allt förmodligen varit så mycket simplare. Denna manick verkar helt underbar, den håller stil och verkar även hålla klass rent funktionellt. Har alltid varit ett fan av Apple, för övrigt. I augusti skall jag börja studera och denna lilla supermaskin vore verkligen helt klockren att ha! Med en iPhone 3GS skulle jag enkelt kunna föra mina anteckningar (slippa den omoderna filofaxen!), hålla kontakten med studievägledare och lärare, slippa ta med sig MP3’n och krångla med överföring av låtar då man enkelt istället kan använda sig av Spotify, maila utan att behöva söka upp en dator o.s.v. Detta vore otroligt bekvämt då vissa stunder förmodligen kommer bestå av stress, då är det enkelt att använda sig av mobilen som man i alla fall har med sig överallt.

Det vore helt underbart att äga någonting sådant som en iPhone, detta sker endast i mina vildaste drömmar! Som student är man heller inte gjord av pengar, och en ny mobil vore sannerligen på sin plats i denna hårda tid. Som student är man lyckligt lottad om man äger en iPhone 3GS, och jag vet att vi är många i denna situation som suktar efter lite lyx och funktion i vår vardag.

Var med och tävla om en iPhone 3GS du med: http://feber.se/teliamax25/

Kommentera

