Ge upp bara.

Publicerat: 2010/07/11 i Blogg, Vardag

Vill bara meddela er att kommentarer som ser ut såhär:

”Hej, kolla in min blogg! Har världens erbjudande där, så kika in idag och få en överraskning”… eller liknande, raderas med en gång. Visar personen i fråga inget som helst intresse för min blogg utan bara vill göra reklam för sin egen, då skiter jag hellre i det. Själv skulle jag aldrig kunna göra sådan reklam.

Kommentera inlägget eller bloggen du besöker i fråga, då får du fler läsare än med en liknande kommentar nedplitad ovan. Lovar. Själv hade jag ca. 40 läsare från Blondinbellas blogg igår, som ett exempel på att det faktiskt funkar. Så lägg ned egoreklamen, ingen bryr sig, åtminstone inte jag. Blir BARA irriterad.

Med detta säger jag godnatt. Nu skall jag och brännan sova. Upp i morgon till ett möte med Communicare klockan 08.15. Någonting jag just nu inte ser fram emot. Pina och plåga, all days long til october. Blä.

Hejdå.

P.S. Nederländerna var de rättmätige vinnarna. D.S.

Kommentera

