Görsketagött!

Publicerat: 2010/07/09 i Vardag

God morgon (eller god förmiddag för de normalt funtade)!

Åh, idag är dagen som vi alla (läs: jag och Zandrah) har väntat på! Vi träffades senast i januari och jag förstår inte hur jag står ut under så långa perioder. Önskar avståndet oss emellan rent geografiskt var några mil färre. Men nu är det som det är. Någonting som är positivt med denna situation är ju trots allt att vi uppskattar varandras sällskap mycket mer när vi väl umgås.

Åh, åh, åh! Det är inte många timmar kvar nu? Jag hör hur tåget rullar in vid 13.36, hör ni?

Skall bli så skönt! Vi tar en liten tripp nere i centrum idag. Måste ju visa Zandrah vårt H&M och all förändring i gallerian, oh yeah vad hakan skall falla ned till tårna på henne! Något ironiskt att Visby har sämre H&M än Katrineholm, man kan ju tycka att det borde vara tvärtom. Eller?

Nu skall jag dricka upp min sista slurk ljumna coca-cola och ta mig en röka. Måste se hur det är med pojken min också, han mådde inte värst bra igår. Sura uppstötningar verkar inte allt för kul, han bara rapade och… ja… ni vet… hela tiden. Stackars! ❤

Hörs senare! 😀

Kommentera

