Fan, fan, fan, fan, fan! FAN!

Publicerat: 2010/07/08 i Vardag

Är så pissigt arg, frustrerad och ledsen just nu. Fick plötsligt inte lust med någonting. Jag och Henrik for ned till sjön förut för att bara chilla i solen. Köpte wienerbröd, och ja, vad säger man… inte visste jag att wienerbröd var så hårda? Plötsligt känner jag efter med tungan, och jovisst! Nog fan hade en rätt jävla stor del av tandfan försvunnit!

Det känns ju sådär extra bra också när man försörjs av kommunen, att man helt plötsligt akut måste till tandläkaren. Nice price!

Just nu har jag bara en sak att säga: fuck you, tandjävel!

kommentarer
  1. Zarah-Lou skriver:

    Fan vad obehagligt!! Hoppas du får en ny tand.. =/

    • popgownia skriver:

      Alltså, det är inte obehagligt på så sätt att det gör ont, för det gör ju inte ont (konstigt nog). Men när man råkar komma åt med tungan över tanden, då känns det som om man skall skära sig. Skitäckligt!

      Ja, jag hoppas att de ger mig en ny tand eller i alla fall putsar på och bygger upp denna. Vet ju inte riktigt hur de handskas med saker som detta. Men en sak vet jag: ser knappast fram emot det, haha.

      🙂

  2. a.l. skriver:

    ouch… hoppas det gått bra…

Kommentera

