Eclipse, jag är mållös.

Publicerat: 2010/07/07 i Film & serie

Jag vet inte vad jag skall säga. Tänker inte slänga ur mig en massa skit, jag är mållös. Detta är den bästa filmen hittills ur The Twilight Saga (jag vet att fyran kommer knäcka). Helt jävla underbar. För de som inte har läst böckerna faller allt liksom på plats, man får större inblick i personen Bella, personen Edward och personen Jacob. De blottar sig, erkänner kärlek, känslor, åsikter.

Ser verkligen fram emot fyran, som för övrigt är den bästa boken ur serien. Och jag sätter punkt med detta: gå och se Eclipse!

Kommentera

