Retro, dance, freak!

Publicerat: 2010/07/05 i Vardag

Hey alla görsketagoa’ katter!

Sitter just nu och bara relaxar hemma hos Henrik. Det finns liksom inte så mycket annat att göra tjugo i ett en måndagskväll. Eller jo, man kan ju faktiskt blogga också! Någonting som jag blivit otroligt dålig på. Det är liksom helt tomt i skallen. Vet inte om det är solen, eller vad fan det är, men blir liksom trött i hjärnan. Alla fantasivarelser där mellan öronen har förmodligen gått i ide över sommaren. Annars hade jag skrivit en bok, skapat artiklar, bloggat. Läst mer, jag hade funnit inspiration. Nu finns ingenting av detta i min kalender.

Allt som finns är tomma dagar, kanske ett dopp i en kall sjö. Eller en cola i solen. Det är gött, men jag hatar när allt man tar för sig blir till slentrian.

På fredag kommer Zandrah, min älskling, då blir det i alla fall pool- och grillhäng med några kalla hos Filip. Ser verkligen, verkligen fram emot det! Iih, kittlas i hela kroppen! Jag är så glad att du ska komma hit, baby! ❤

Kommentera

