Mest av allt…

Publicerat: 2010/07/04 i Vardag

… skulle jag just nu vilja lägga mig ned med min älskling och se tredje avsnittet i säsong tre av True Blood. Det vore verkligen helt perfekt då jag knappt fått en ensam stund med honom på hela veckan, förutom när vi sovit i Holmas kök eller i det skållheta lanrummet i hans lya. När vi sovit, somnat, som två små nedsövda griskultingar.

Vi har umgåtts hela veckan men känner ändå en saknad. Ibland behövs lite alonetime, faktiskt, och det har vi inte fått denna vecka. Sjukt trist. Men men, är det lan så är det. Vi får njuta av varandras sällskap i morgon, I guess, även fast jag helst hade velat att han plockar upp mig inatt efter sitt rollspelsmöte. Bleh på denna känsla!

Godnatt, eller något.

Kommentera

