Vem fan är Max?

Publicerat: 2010/06/27 i Blogg

”Max är dum i huvudet”. Det är en av de mest sökta termerna som fått folk att hitta hit via t.ex. Google. Vem fan är Max och varför är han dum i huvudet? Och hur i helvete kopplades just denna term till min blogg? Blir förvirrad. Har jag någonsin skrivit om någon vid namn Max? Känner jag en människa vid namn Max?

Andra sökta termer är t.ex. ”cancerknöl i benet”, ”vem har testat Nutrilett” och ”funkar Nutrilett”.

Jag har testat Nutrilett, det fungerar säkerligen för en person som inte behöver näring. Och för en person som aldrig äter, för helvete vad jobbigt det är. Och helvete vad skit det smakar! Dyrt är det också för den delen, ingen diet för den som går på socialbidrag inte. Big nono! Någon cancerknöl har jag inte i benet, men har säkerligen skrivit om det någon gång (typ när jag skadade benet för någon månad sedan eller så).

Men det är inte Nutrilett eller cancerknölen som förvirrar mig; det är Max. Den osynlige, icke-existerande mannen/pojken. Vem är denna Max och vad vill han mig? Speak up!

kommentarer
  1. Sannie skriver:

    Haha du får väl googla det och se vilket inlägg du kommer till :)?

  2. Sannie skriver:

    https://popgownia.wordpress.com/2010/02/09/dum-i-huvudet/

    här är inlägget :p. Nu är ju frågan bara varför folk googlar på det ^^…

Kommentera

