Lilla fina Ebba.

Publicerat: 2010/06/26 i Kärlek

En av mina favoritbilder på min favorittjej!

Åh, sitter och kollar på lite bilder på Facebook. Det var ett tag sedan denna bild togs, i vintras någon gång (eller tidig vår). Lilltultan blir så stor så fort. N’är vi var där i onsdags var hon så söt, två tofsar hade hon. Hon har lärt sig två ord; bajs och Gika (Gika är Ebbas moster). Vi försökte lära henne säga våra namn och det gick väl helt okej. Kajjo och Fjida är väl bra? Fastän det knappt var tydbart. Hon har även försökt säga Zingo när hon hört oss ropa efter honom, det går ju inte ens att skriva ut här HUR hon uttalade det men typ: zzzzhzijo! eller nåt, haha. Så söt!

Förstå att en dag sitter jag också där med en liten tulta eller tulte, någon dag gör jag nog det. Men inte än. Det får vänta några år till. 🙂 Till dess har jag fina lilla Ebba att lägga ögonen på, att lära av och se utvecklas. Lilla fina Ebba! ❤

kommentarer
  1. EmmaConstance skriver:

    Svar: Jaa, verkligen. Killen måste/borde ju i alla fall bli åtalad för mordförsök och sen bar han ju kniv och jag tror han var påtänd också. Tjejen måste ju fällas för anstiftan till något.. Ja, bara något händer i allafall. Så sjukt. Vem går med kniv mot någon liksom?
    usch, blir så arg!

    Tack för att du bryr dig i alla fall. Himla snällt av dig 🙂

    • popgownia skriver:

      Ja, jag satt och tänkte på det där förut; vad han borde bli åtalad för, och kom fram till mordförsök. Helt klart. Drar man en kniv över någons hals är det ingenting annat än mordförsök. Och ja, tjejen borde åka dit hon med. Hon började ju skiten.

      Klart jag bryr mig, tycker detta är jätteotäckt och någonting ingen är värd. :/

Kommentera

