En plats i solen

Publicerat: 2010/06/26 i Kärlek, Vardag

Då lyssnar jag på den. Äntligen. Mycket mer än så tänker jag  inte skriva  om just albumet, är i alldeles för hög extas för det. En ”recension” får bli senare.

Idag är det lördag, dagen efter midsommar. Trötta är nog de flesta, men tröttast av oss alla är nog allt jag. Igår runt klockan 20.00 tog vi vårt pick och pack ut till Julita och Mumin. Där var det fullt drag redan från start. En del kanske var lite jobbigare än andra, rent av irriterande, men overall var det en väldigt trevlig och social kväll. Meningen var att vi skulle sova kvar där ute, men myggen, och en annan väldigt stor mygga, höll på att ta död på mig. Blev som galen! Idag har jag minst tio myggbett per fot, annars är de utspridda över ben, armar och fingrar.

Idag händer ingenting speciellt. Skall sitta och njuta av det nya albumet till dess att Henrik plockar upp mig ikväll någon gång. Han får gärna dröja, om han känner för det. Jag lyssnar på kent. Jag klarar mig.

Kärlek. Det är bannemig kärlek!

Kommentera

