Lite förändring.

Publicerat: 2010/06/24 i Blogg

Här sitter jag mitt i natta och försöker förändra min blogg (den är INTE färdig). Just nu kan jag inte riktigt avgöra om jag trivs med layouten eller inte, den känns ju cool men får inte till det där lilla extra. Trivs i alla fall med uppbyggnaden, det är färgerna och mönstren, titlarna och kommentarsfälten som oroar mig. Önskar fortfarande att WordPress kunde vara lite schysta och bjussa på gratis design; som blogg.se alltså. Man får göra i ordning allt efter egen smak. Men, det måste man betala pengar för och dem finns inte i min ägo.

Har varit otroligt dålig på att blogga under den senaste tiden. Vet inte varför egentligen, men skall verkligen försöka skärpa mig. Sommaren är ju här nu, då finns det tusen saker att skriva om. 🙂

Godnatt på er!

Kommentera

