Movits! – Äppelknyckarjazz

Publicerat: 2010/06/19 i Musik, Youtube

Movits!, för mig helt okända till idag. Ett helt underbart band som jag helt klart vill se mer av. Och deras musikvideos sen – omnomnomnom! Lyssna och njut, det är sommar och fest nu!

Idag fick jag även veta att min allra bästa bästis Zandrah kommer på besök i en hel vecka i juli. Blev så glad så glad så glad! Jag är glad idag! Glaaad! Allt känns så fint nu – nästan allt åtminstone. Lägenhetsfrågan är i ständig diskussion, men jag går in i det hela med inställningen som man måste ha – ”det ordnar sig”.

Och för övrigt; vilket fint bröllop vi fått se idag. Tårögd rakt igenom, Victoria kan vara något av det vackraste jag någonsin har sett. Hennes leende smittar av sig, man vill bara le. Åh, de är så fina!

Kommentera

