Skisser för sommaren by kent

Publicerat: 2010/06/16 i Kärlek, Musik

Skisser för sommaren.
En helt underbar ny låt av kent, som jag tycker alla borde lyssna på, även ni som aldrig riktigt har fattat tycke för detta fantastiska Eskilstunaband.

Idag är det onsdag och dags för möte med socialen. Papper är ifyllda och material ihopplockat. Det enda som återstår är kontoutdrag för de två senaste månaderna, inga saftiga papper precis vill jag ta och meddela. Kan tänka mig att jag har max 200 kronor insatt på mitt konto under den tiden. Helt insane, eller hur?

Nåväl, jag hoppas att mötet går bra. Om inte vet jag faktiskt inte riktigt vad vi skall ta oss till. Då sitter vi där i en sjunkande båt, än värre vattenfylld än tidigare. Det vore ett enormt nederlag. Rent av förnedrande.

Mer uppdatering senare, skall förbereda mig rent mentalt nu. Take care! ❤

Kommentera

