Vampyrfrossa – längtar!

Publicerat: 2010/06/14 i Film & serie

Jag har egentligen aldrig riktigt varit någonting för alla dessa vampyrhistorier, men på senaste tid har jag verkligen fattat tycke för hela grejen. Inatt sänds första avsnittet i säsong tre av True Blood i USA och snart har Eclipse biopremiär. Detta gör mig tokig, för gud vad jag längtar! Jag kan knappt vänta, det bara kliar och kittlar i hela mig. Det hela är ju mycket mer spännande i och med att jag läst alla böcker ur The Twilight Saga. Vet ju en del mumsigt redan innan, så att säga.

Har ni sett något på True Blood säsong 2 & 3? Om inte, go watch it! Kolla inte på trailern nedan!

Trailer för Eclipse (en av dem, som verkade mest spännande). Jag älskar denna bok, den och sista är heeeelt klart bäst!

Gosh, I can’t wait! Speciellt kan jag inte vänta på TB säsong 3, it’s going to be legen… wait for it… dary!

Kommentera

