Som hundratusen åsikter som ingen lyssnar på

Publicerat: 2010/06/14 i Kärlek, Musik

Jag älskar kent, det är ju ingen hemlighet direkt. Men nu älskar jag dem desto mer! Loggade in på Facebook i morse och såg detta (utklippet ovan) och jag bara ”åh, kul, ett omslag till ett album gjort av fans”, typ. Sedan klickade jag på ”visa alla kommentarer”, jag höll på och dö! Det var ju fan på riktigt, det var ju ännu ett album!

Singlarna Skisser för sommaren och Gamla Ullevi är för övrigt helt jävla underbara! Förstår inte hur de lyckas med soundet, det är annorlunda varje gång. Gå in på MySpace om ni är intresserade, där ligger de båda uppe.

Så ja, vad skall man säga; rätt jävla snart lär jag ju förhandsboka En plats i solen som kommer ut 30 juni.

Kärlek
Kärlek
Kärlek

kent kent kent. Tack! 🙂

kommentarer
  1. Zarah-Lou skriver:

    Det är GRYMT när ens favoriter släpper nytt utan att man egentligen haft någon koll 😀
    Känslan är fantastisk! För en stund sedan insåg jag att Katie Melua hade ett helt nytt album ute.. UNDERBART!!

    • popgownia skriver:

      Ja! Det är helt grymt! Och det som är så förbannat fascinerande är att kent har lyckats hålla tyst om detta, ingenting har läckt ut innan erkännandet! ALLA blev totalchockade. Rätt jäkla bra gjort att lyckas hålla det så hemligt liksom. 😛

      Det är en helt obeskrivlig känsla, vilket rus! 🙂

Kommentera

