Till Cia:

Publicerat: 2010/06/13 i Vardag

Fick just ett chatmeddelande på Facebook: ”Du är verkligen dålig på att blogga, har ingen koll på dig längre!” 😛 Haha! Så här kommer en liten update vad som skett senaste tiden, till dig Cia:

Förra helgen var familjen och firade morfar som fyllde 80. Det var riktigt mysigt där i sommarstugan! Barndomsminnena är alltid desamma. Som när jag t.ex. fick syn på två huggormar precis intill stugan. De låg och stekte i solen, jag blev verkligen livrädd. Hemskt. Sedan såklart alla stunder nere vid vattnet (Vättern), som ligger ca. 50 meter från stugan. Bilder kommer senare. 🙂

Nu i helgen har det varit fullt ös. Examenmiddag för Hanna och Erik på Rhodos i fredags, där vi åt oss riktigt tjocka. Själv år jag lamm- och kycklingsouvlaki med ris, till efterrätt tog jag en friterad camembert med hjortronsylt, glass och grädde. Åh, det var så gott! Tackar Henriks mormor som var så otroligt gullig och bjöd ut oss alla på en jättefin middag. 🙂

Igår gick våra lyckliga studenter upp på flaken för falsksång och dans. Det var härligt att se dem, tråkigt med regn i stort sett hela dagen bara. Men ärligt tror jag inte att det var någonting som oroade dem, alla verkade fulla och glada på stan under kvällen. Blev så jäkla avundsjuk, vill ta studenten igen! Så HIMLA KUL!

Just nu ligger en bakfull kille i min säng och snarkar, själv skall jag antingen se en film eller fortsätta spela lite WOW. What to chose? SVÅRT! Skall dessutom börja blogga bättre, det kan jag nästan lova er alla. Har bara inte tagit mig tid/tyckt att det funnits någonting värt att skriva om. Skall ta tag i det, lovar! 😛

Kram på er!

Kommentera

