Körkort och grejer!

Publicerat: 2010/06/02 i Vardag

Då var jag nyligen hemkommen från Henrik. Sitter i solen och steker, rätt skönt faktiskt. Rätt skönt ändå att ha en laptop, mindre skönt att ha en svart sådan i solen dock, efter att ha suttit i veckor som en strandad val framför den stationära. Det enda jag använder denna till är egentligen surfing, eller när jag bloggar. Youtubeklipp är ju också najs, som ni kanske såg i föregående inlägg.

Livet står som vanligt i princip still. Det enda är att jag skall börja plugga inför körkort, som mina föräldrar nu vill betala åt  mig så fort som möjligt. Lika bra då att börja, så pappa blir glad. ”Körkort innan dator”, gah! Okejdå.

Man säger ju fan inte nej till ett körkort när man blir erbjuden, eller hur?

Nåväl, skriver mer senare, är helt slut i skallen av förkylningen. ÄR GENOMFÖRKYLD! Usch!

Kommentera

