Vår allra finaste!

Publicerat: 2010/05/29 i Kärlek

Hej alla glada!

Det är natt. Klockan är 01.38. Borde egentligen gå och sova, men jag har inte tid. Vill umgås liiite till med min älskling. Men egentligen borde jag verkligen sova eftersom mamma och pappa hämtar upp mig hos Henrik klockan 06.30. Åh, tidigt! Då skall vi fara iväg till Asker, vi agerar nämligen barnvakt under morgondagen. Till sötaste lilla Ebbis såklart! Vi skall iväg på barnkalas och grejer då min kusin Ronnys lilla kille Milo fyller ett. Skall bli så otroligt mysigt!

Och kolla bilden (syrran som tagit denna, mycket bra bild för övrigt) vilka otroligt fina korklockar lillsnurpan har! Och vad stor hon blivit, vår lilla sötnos! Det går så fort att det nästan är skrämmande. Åh, hon är verkligen den finaste som finns. Så himla söt, charmig, busig och duktig! Hon skall alltid tvätta händerna om de är skitiga, torka händerna efteråt och hänga upp handduken själv, göra sig ren runt munnen själv och självklart äta själv! Det där med att äta själv är väldigt viktigt, matad vill hon absolut inte bli. Sedan är hon väldigt fin och självständig när hon vill leka. Hon kan liksom roa sig själv, vilket är coolt! Hon älskar att busa och leka med andra också, men hon är som sagt väldigt duktig på att själv hitta på saker.

Ser fram emot morgondagen, väldigt mycket! 🙂 Tar med mig kameran så kan jag dela med mig lite av dagen. Kram & godnatt på er!

Bilder: Karolinat

kommentarer
  1. PinkNation skriver:

    What det är ju helt galet och SJUKT! vilka är dom officiella språken i Sverige så?

Kommentera

