Watch out, Miss Gaga!

Publicerat: 2010/05/18 i Musik, Youtube

Lite coolt att detta…

… ledde till detta:

Detta visade syrran mig idag. Greyson Chance, som killen heter, är 12 år gammal. Ställde upp i en talangtävling, filmade sitt uppträdande och lade sedan ut det på Youtube. Dagen efter ringer Ellen DeGeneres och vill ha honom som gäst i sin talkshow. Om inte detta är definitionen av coolt, då vet jag inte vad coolt är.

Sedan att han verkar så lugn, mogen på något vis, och är så jäklarns ung? Råball pöjk! För övrigt älskar jag denna version av Paparazzi, MYCKET bättre än originalet (förlåt alla Gaga-lovers)!

Just nu känner jag: Justin Bieber, släng dig i väggen! 😛 Haha!

Godnatt på er!

kommentarer
  1. Daniel skriver:

    woooooooow, wow woooooooow… wow.

  2. Daniel skriver:

    Menar alltså wow på ett wow positivt sätt! men nu tycker jag du ska uppdatera!

    • popgownia skriver:

      Haha, tack för att du förklarade din reaktion!
      Du tycker det va? Det tycker jag med. Har inte haft någon lust latly! Men det får väl bli ändring på det. 😛

Kommentera

