”God morgon!”

Publicerat: 2010/05/14 i Vardag

Då har man klivit upp efter åtta timmars sömn. Vaknade vid 12.00 men somnade inte förrän 04.00. Råkade, som alltid, fastna framför en film. I detta fall Wild Child, som jag verkligen gillar. Egentligen är det en typisk amerikansk produktion (fastän filmen utspelas på en internatskola i England) med touchen ”we’re all happy together in the ending”. Är så trött på sådant att jag egentligen skulle vilja spy galla, men denna film har jag alltid gillat.

Nåväl, idag har jag absolut ingenting att göra. Skall väl spela lite WoW och chilla med mina ingame-vänner. Men om någon mot all förmodan skulle läsa detta och har lust att ses, hör av er alla så annars upptagna människor. 😛

Skall logga in i den surrealistiska världen för en stund nu. Mer från mig får ni senare. 🙂

PS. Jag skall försöka ändra utseendet på min blogg idag, vet ej hur, but I’ll figure something out. DS.

Kommentera

