Ett nattligt inlägg.

Publicerat: 2010/05/12 i Vardag

Egentligen skulle jag sätta mig ned med min bärbara nu och lägga ut några av dagens foton. De är förvisso inte ett dugg intressanta, men rätt sköna att se på ändå, för det är vår. Försökte mig nämligen på att fotografera en humla tidigare idag. Ville övervinna min fobi, men eftersom jag endast har ett kitobjektiv blev det lite småjobbigt med zoomen. Kan ju inte zooma ett endaste jävla dugg, så jag fick ju givetvis gå skiiiitnära!

Humlan satt på en maskros, jag HATAR humlor, men befann mig ca. 10cm från den lilla jäveln med kameran när den plötsligt får för sig att flyga iväg. Flyga iväg som ett fä, rakt över mig! Åh, jag har aldrig varit så rädd som jag var då. Hoppade säkert en meter bakåt och trodde hjärtat skulle flyga ur mig. Världens adrenalinkick då jag drar på linsskyddet, roffar åt mig cigarettpaketet och fullständigt flyger in genom altandörren. Shit alltså!

Det var en fråga om liv och död, det. Ojoj!

Nehepp, jag lägger upp fotona i morgon för nu tänkte jag faktiskt dra mig till kojs och se Wild child eller vad fan den nu heter. Lär somna.

För övrigt är jag fett deppig, saknar Henrik alldeles för mycket. Kan nästan lova för att detta inte är normalt alls. Kram på er! ❤

Kommentera

