Saknad.

Publicerat: 2010/05/11 i Kärlek

Just nu finns ingenting annat än han i mitt huvud. Åh, denna saknad känns obeskrivlig, jobbig, outhärdlig, men samtidigt skön. Känslan av att inte vara bortskämd med kärlek, men samtidigt så fruktansvärt bortskämd med just det, den är så mysig. De få minuter jag får prata med honom över telefon, de betyder så mycket för mig, när vi skrattar, snackar skit och uttrycker vår saknad. Bryr oss.

Han har aldrig varit såhär känslosam, han har aldrig visat sin kärlek till mig så väl. Helt sjukt att vi endast varit ifrån varandra två dagar, men att jag känner såhär. Det är underligt, det känns underligt. Vi är så vana vid varandra, då blir resultatet saknad.

Men en mysig saknad. Jag skulle inte påstå att jag egentligen trivs med den, men jag vågar påstå att det är värt det när han kommer hem igen om sex dagar. Så värd det.

Älskar dig, min lilla nattpräst! ❤

Kommentera

