Bara en fundering än så länge.

Publicerat: 2010/05/11 i Blogg, Film & serie

Har börjat fundera på om jag kanske skulle byta tillbaka till Blogg.se igen. Och ja, än så länge är det faktiskt bara en fundering. Det skulle vara skittråkigt att byta tillbaka, men fan vad wordpress är tråkigt! Det finns ju absolut ingenting att göra åt utseendet såvida man inte har köpt en egen domän placerat hos ett webbhotell. Absolut ingenting! Hos Blogg.se kan man i alla fall fixa en schyst lya.

WordPress är på alla sätt och vis mer bekvämt än Blogg.se, så det vore ju en nackdel att byta. Igen. Så skall jag trilskas med denna fula, tråkiga och opersonliga bloggdesign och ha kvar mina läsare, synas på Google eller byta tillbaka till Blogg.se där jag förmodligen inte kommer ha lika många läsare och inte synas i någon sökmotor, men där jag kan fixa en snygg och personlig bloggdesign?

Fan så träligt detta är! Kluven, minst sagt.

För övrigt skulle jag vilja att ni tipsar mig om någon bra serie. Har suktat efter The Pacific ett tag nu, en ny krigsserie av skaparna till Band of Brothers (Tom Hanks och Steven Spielberg). Jag menar, det kan ju inte bli annat än grymt? Band of Brothers är min absoluta favoritserie någonsin, så detta bara MÅSTE ses!

Skall försöka hitta denna serie på internet, kanske den går att streama eller något åtminstone. Men ge mig gärna tips!

kommentarer
  1. EmmaConstance skriver:

    Du kommer synas på google i alla fall, finns ju massa blogg.se bloggar som finns där. Bara man söker så.. 🙂

  2. popgownia skriver:

    Ja, men när jag hade min blogg.se hittade jag ALDRIG mig själv där. :S Skitkonstigt.

Kommentera

