Jag har inte slutat blogga…

Publicerat: 2010/05/09 i Vardag

… jag har bara varit otroligt omotiverad de senaste veckorna. Efter allt som hände mellan mig och Henrik har glöden för bloggandet liksom försvunnit och mitt intresse lagts på hyllan. Vi har umgåtts varje dag efter vår lilla kris och jag har velat lägga ned min energi på kärleken. Så har det varit, så oroa er inte, jag har inte försvunnit eller gått i döden.

Saker och ting är hur som haver väldigt, väldigt bra. Jag och Henrik är som nykära och allt känns så jäkla underbart! Idag drog min lilla nyckelpiga iväg på lajv (levande rollspel) och det känns tomt. Som satan. Nu är det ca. åtta timmar sedan vi sade hejdå, men det känns som åtta dagar. Saknar honom redan, vilket känns jobbigt såklart. En vecka. En HEL jävla vecka! Jag tackar gudarna (som inte existerar förvisso) att telefonen kom till jorden. Att få höra hans röst är åtminstone någorlunda betryggande.

Skall försöka lägga in lite bilder från några helger sedan då vi besökte lilla familjen i Asker. Det var otroligt mysigt och ojoj vilken miljö de lever i. Jag tyckte det var otroligt vackert förra sommaren där ute i buschen, men nu är det än mer vackert med alla nykläckta blommor och gräset som så sakta växer sig grönare och grönare.

Vi hörs senare, gott folk. Don’t forget I still care! ❤

Kommentera

