Lindt är bäst på choklad!

Publicerat: 2010/05/01 i Livet

Bloggen står stilla, men jag bjuder er i alla fall på ett litet lördagstips: Lindt  Excellence Coconut, vit choklad. NOMNOMNOM! Lika god som Toblerones vita, om inte snäppet godare till och med, enligt mig. Åh, jag tycker att den påminner om Marabou Cocos. Alla saknar den, alla vill ha den tillbaka, här är ett litet tips för er som håller med.

Sedan fick även en Lindt Excellence Touch of sea salt följa med hem. NOMNOMNOM!

Chokladorgasm, haha. Så otroligt goda är de båda två! Men just nu föredrar jag coconut. Mums!

kommentarer
  1. Zarah-Lou skriver:

    Sea Salt är ju underbar, får ta och testa den vita, men ohh, godare än Toblerone vit? ajajaj, det gjorde lite ont i Tobleronehjärtat det x)
    Är inte så överförtjust i kokos, men KAN vara gott i godis, men vet inte om det skulle slå de underbart goda honungsnougatbitarna i toblerone vit? Måste undersökas!

    Byt the way, glömde totalt att nämna detta för lilliz idag; har hört att det finns Marabou med kokos på en sån där rulle nu för tiden. Har inte sett den själv, men håll ögonen öppna! 🙂

    • popgownia skriver:

      Sea Salt är wonderfuul! Älskar den! 🙂
      Ja, men jag är en sådan otrolig sucker för cocos i alla former. Det är sååå gott! Men Toblerone är ju underbart det med. Längtar till kryssning (som jag för övrigt skall dra med Zandrah på) då jag kan köpa en alldeles egen, stooor vit tobblis!

      Är det sant?! Åh, gud finns eller?! Haha, måste undersöka det alltså! Kollar affären nästa gång jag far dit. Cocos is back in action! ❤

  2. Zarah-Lou skriver:

    Har du gett upp bloggandet Ellis? =/

    • popgownia skriver:

      Näe, det har jag väl inte gjort direkt. Men jag har bara varit så otroligt omotiverad, och efter allt som hände mellan mig och Henrik har jag velat bry mig mer om honom och oss liksom. Skall komma igång med bloggandet igen, måste bara komma på någonting att skriva om. Skitsvårt för mig just nu.

      • Zarah-Lou skriver:

        Ja, men då ska du ta den tid det tar, vart bara lite orolig 😉

      • popgownia skriver:

        Aw! Inte behöver du vara orolig inte. Jag kommer förmodligen aldrig sluta blogga, det är ju något av det roligaste jag vet. Bara lite motstridigt just nu. 😛 Men så kan det ju vara ibland!

Kommentera

