Fullspäckad helg på ingång!

Publicerat: 2010/04/29 i Vardag

Ah, jesus, har så himla mycket på gång till helgen. Andreas ringde nyss, så i morgon blir det fika och på lördag är det party at his place. Sedan skall jag och Henrik även hinna med en grillkväll hos Patrik i morgon kväll. Blir nog en hel del slack på söndag, har jag en känsla av. Hoppas inte att jag blir lika full på lördag som jag blev sist hos Andreas, då jag inte ens kunde gå. Bokstavligt talat. Hade det inte varit en hemmafest, där jag visste vilka folk var, hade jag helt klart trott jag blivit drogad. Det värsta är att jag kommer ihåg precis allt från kvällen, trots att allt bara var svart för ögonen.

Nåväl, skall nog inte dricka så mycket i helgen. Har inte ekonomi till det, lika bra så. 😛

Ser väldigt mycket fram emot min helg i alla fall. Tack Andreas för att du tänker på lilla mig! ❤

Kommentera

