”Ni kan applådera nu”

Publicerat: 2010/04/23 i Oh my god!

Var det någon som möjligtvis såg på Talang 2010 ikväll? Var det möjligtvis någon som hängde kvar till slutet och råkade se en 24-årig kille skära sönder sitt vita linne med en baotakniv och efter dess jonglera? Okej. Det var min chef på GodEl, Peter. Skön kille, yes indeed! Jag sa innan pausen, då man fick se honom en snabbis: ”SHIT, det där såg verkligen ut som Peter!”.

Flög fram ur fåtöljen. Sedan flög jag ännu längre, ja, jag HOPPADE upp, när jag efter pausen fick se att det faktiskt var han! HAHAHAHA! Han har jonglerat för oss på afterwork, en riktig höjdare alltså. Ruskigt skön är han. ”Ni kan applådera nu”, fucking love it!

Kunde givetvis inte låta bli att skicka ett SMS med några uppmuntrande ord som t.ex. ”du, det där gick ju inte så bra!”. HAHA! Detta kommer jag leva länge på! 😛 Skulle inte förvåna mig ett dugg om detta var en deal/utmaning mellan Peter och GodEl. Där tävlas det verkligen om vad som helst. Ett år lovade Peter att diska all disk efter deras julmiddag på kontoret om han höll ett lägre snitt än någon annan försäljare på företaget. Andra gången lovade han att simma ett varv runt Örebros slott om han fick ett lägre försäljarsnitt än någon annan.

Han losade den sistnämnda, om jag inte minns helt fel.

Skönaste chefen ever, totally! :p

Kommentera

