Åj, så ruuligt!

Publicerat: 2010/04/23 i Vardag

Sitter just nu vid syrrans dator, som just nu fungerar mer eller mindre som min. Den är stationär och det är awesome! Anledningen till att jag lagt beslag på denna burk är såklart för att jag vill kunna spela. Hade en jäkla massa problem med DVD-enheten, det fungerade helt enkelt inte att spela DVD-skivor. Så fick jag reda på, efter ca. två veckor, att spelen faktiskt finns att ladda ned digitalt över internet…

Det kändes ju sådär att få reda på det efter det att morsan slitit så för att hitta någon lösning till DVD-problemet. 😛 Men men, nu sitter jag i alla fall här och installerar WOW. I sniiiigelfart! Omkring 600kb/s är grejer det!

Skall väl glo lite på talang kanske medan detta slöar sig framåt. 🙂 Laters!

Kommentera

