Ingen är gladare än JAG!

Publicerat: 2010/04/16 i Vardag

Åååh, är så glad just nu! Henrik ringde just och berättade att vi endast behöver betala 350 kronor var på lägenheten sista hyran! Vi har ju 10-månaderskontrakt och skulle, om vi hade bott kvar, inte ha någon hyra under månaderna juni/juli. Nu har M lyckats förhandla med hyresvärden så pass bra att vi får bo så billigt! Detta betyder att jag inte behöver oroa mig för pengar, att jag och Henrik kan börja se på lägenheter i Katrineholm och vända oss till socialförvaltningen där! Hur awesome är inte det?

Vi skulle kunna flytta ut i morgon om vi vill! Kommer sova sååå gott inatt trots huvudvärk! Detta var verkligen skönt och jag drar en lättnandens suck!

Godnatt på er! 😀

Kommentera

