That’s some bad update!

Publicerat: 2010/04/15 i Vardag

Hej!
Det var ett tag sedan, inte sant? Det har varit så mycket de senaste dagarna att jag varken har haft tid eller lust att skriva. Tankarna är många och huvudvärken irriterande. Här i Linköping lever jag inte livet precis, det är så tråkigt här att jag snart storknar. Som grädden på moset åkte Henrik till Katrineholm idag för att lajva i helgen. Hoppas verkligen att han är tillbaka på söndag eller måndag, för här klarar jag mig inte ensam längre än så.

Egentligen hade jag kunnat åka hem till Katrineholm idag, men har ett möte på tisdag med AMS och vill inte att mamma och pappa skall behöva betala för mina tågbiljetter.

Intressant update, jag vet. Glömde kameran hemma och det är en inspirationsdödare som heter duga det! Linköping är så vackert i solskenet, hade gärna velat visa er den vackra arkitekturen, men det får bli en annan gång då jag har tillgång till kameran.

Kanske hörs senare, who knows. Take care all! 🙂

Kommentera

