Ett inlägg om saknad.

Publicerat: 2010/04/10 i Kärlek

Hej hallå!

Uppdateringen har inte varit den bästa men det har sina förklaringar. Inspirationen flödar inte precis och då känns det onödigt att endast plita ned en massa skit. Inte sant?

Idag skall jag i alla fall få träffa lilla Selma vid 16.00, skall bli så  himla mysigt! Skickade ett SMS till Fanny för att se om hon hade tid idag och det hade hon, åtminstone i två timmar innan det bär av på middag vid kl. 18.00. Är faktiskt lite smånervös. Dels för att få träffa Selma, men sedan har jag ju heller inte träffat Fanny på typ… fyra månader? Ska bli kul i alla fall. Känner att jag behöver knyta nya kontakter för just nu sitter jag bara hemma och väntar på att saker och ting skall hända. Sjukt trist.

Helst av allt just nu skulle jag vilja åka ned till Gotland och ha en månads avslappning at Zandrahs place. Ibland drömmer jag om att bo där på ön, eller äga så pass mycket pengar att man kan besöka henne precis när man vill! Det är som sagt bara drömmar, vilket svider såklart. Verkligheten är inte lika charmig.

Men jag saknar henne verkligen. Min soulmate. Vi har hängt ihop i typ åtta år nu och faktum är att det hade jag aldrig kunnat tro den dag då hon berättade för mig om flytten till Gotland. Vi hade inte umgåtts speciellt mycket precis innan hon skulle flytta, så det gjorde ännu ondare. Var helt säker på att resan med min allra bästa vän var över, att vi aldrig mer skulle ses eller hålla kontakten. Det gjorde så ont i mig att det var så spänt mellan oss den dag vi skulle säga hejdå, knappt en kram, utan det var verkligen bara ”hejdå, ha det bra och lycka till, vi hörs”.

Vi gav inte upp varandra och det är jag evigt tacksam för. Zandrah är något av det bästa som har hänt mig, och det kommer från hjärtat. Älskar henne så mycket att det ibland bränner i hjärtat när jag inser att jag faktiskt inte kan träffa henne så mycket som jag egentligen hade velat. Men när vi väl ses, då är det i veckor, vilket också är skönt förstås. Det blir lite som semester tillsammans med sin allra bästa vän en eller två gånger om året. 🙂

Jag saknar dig gumman, och jag tycker att du skall pallra dig hit sen när jag och Henrik skaffat egen lägenhet. Ta med dig Jeff också, vill ju se vad du släpat innanför dörren. 😉 Love you the most! ❤

kommentarer
  1. Zandrah skriver:

    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Jag älskar dig också! Och jag ska komma och hälsa på när jag har pengar och så, tar kanske med mig katten också 😉

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Kommentera

