Internetstalker.

Publicerat: 2010/04/07 i Idioti

Har ni haft en ”stalker” någon gång? Jag skulle inte kalla denna person direkt för stalker, men i alla fall en internetstalker. Kan inte komma på någonting bättre just nu. Har dragits med denna person nu i några år, han slutar aldrig kommentera, skicka meddelanden eller försöka få kontakt. Han försöker få tag i mig på bloggen, bilddagboken, Facebook… you name it! Överallt där jag kan bli nådd över internet.

Och vad tycker jag om Coops köttbullar? Förmodligen föredrar jag dem i alla fall framför dig. SLUTA FÖRSÖK FÅ KONTAKT MED MIG ÖVERALLT! Nu ryker du på Facebook. Man kan ju inte tänka sig att denne person är närmre de fyrtio. IQ-badboll-noll-koll. quack!

kommentarer
  1. Zarah-Lou skriver:

    Herregud. Finns inga ord………………….

Kommentera

