Inspirationen flödar.

Publicerat: 2010/04/06 i Musik, Vardag

Efter dagen som varit och min första kursdag känner jag hur inspirationen och motivationen flödar. Känner mig som pånyttfödd. Därför tänker jag göra någonting av detta och sätta mig ned för att skriva en artikel. Denna artikel kommer jag sedan visa för Katrineholms-Kuriren med förhoppningar om att kanske kunna få den publicerad.

Lovade brorsan i somras att skriva en artikel om Bie Blues Band, så det är precis vad jag tänker göra nu. En musikartikel alltså! Vi får väl se hur detta går.

På återseende.

Kommentera

